Vítejte na první české fanstránce o kompletní Silent Hill sérii !!!

SH1: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH2: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH3: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH4: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHH: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHO: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbrane | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH: SM Příběh | Interview | Bonusový Materiál | Recenze
SH: 8 Příběh |

Page Name

small logo


Novinky

    welcome  

Tak opět můžeme jen tiše závidět našim vzdáleným přátelům z IGN, konkrétně Jeffovi Haynesovi. Jeff měl možnost zahrát si, sice ne zcela doladěnou, ale zato kompletní verzi Silent Hill: Homecoming. Jak tuto verzi hry hodnotí, si můžete přečíst zde.

Ve zkratce se jeho článek dá rozdělit na popis historie a současnosti Alexe Shepherda (hlavní postava hry) a jeho rodiny, ne nepodobný tomu od Erika. Dále je to popis soubojového systému a možnosti více úderů, dokonce komb a také vysvětlení k čemu se budou hodit. Některá monstra budou rychlá jiná zase velice silná, proto některá bude dobré likvidovat rychlými údery a jiná zase pořádným úderem, který ovšem zase zabere drahocenný čas, samozřejmostí je jejich kombinovatelnost (L2 - napřáhnutí, Křížek – rychlý útok, Čtvereček – silný útok). Zajímavostí je také informace o nebezpečnosti monster, kterých je mimochodem požehnaně, které budou schopné některé vaše útoky i odrazit. Autor je také mile překvapen interaktivitou prostředí a vyšším AI u monster, než tomu bylo v předchozích dílech. Pozornost je věnována i přechodu mezi „normálním“ prostředím a otherworldem, kde je vidět inspirace z filmu a realtimový přechod, ale na rozdíl od Origins budou skoky mezi světy opět náhodné. Chvály se dočkala i grafická stránka hry, i když v určitých místech ještě chybí některé efekty, ale to se dá měsíc před vydáním očekávat. Článek se tedy nese jen a jen v pozitivním duchu a jediná výtka padla snad jen na občasně zmatenou kameru v soubojích, ale na to si myslím už všichni fanoušci sh série zvykli a jestli ne, stále můžeme doufat, že se to podaří do konce září vychytat.


Komente - chybov hlenNepodailo se pipojit k databzovmu serveru.