Vítejte na první české fanstránce o kompletní Silent Hill sérii !!!

SH1: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH2: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH3: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH4: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHH: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHO: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbrane | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH: SM Příběh | Interview | Bonusový Materiál | Recenze
SH: 8 Příběh |

Page Name

small logo

Interview o SH: Shattered Memories
Zdroj: http://www.destructoid.com/destructoid-interview-silent-hill-producer-tomm-hulett-130901.phtml
Překlad: Hesi

    fdh  


Destructoid interview: Silent Hill producer Tomm Hulett

Všechny vtípky o Shattered Memories stranou, jakmile jsme se jednou přiblížili k nadcházejícímu příspěvku do světa Silent Hillu od Climax, uvědomili jsme si, že máme nějaké otázky, která chceme zodpovědět. Jako posedlý skalní fanoušek Silent Hillu, který strávil mezní a nezdravé množství času nad všemi předchozími hrami série jsem musel vědět víc!

Naštěstí pro mě, Tomm Hullet z Konami, vedoucí výrobce Silent Hill: Shattered Memories, byl svolný k tomu, abych ho kamenoval otázkami včetně těch na nervy jdoucích. Vrátí se Pyramid Head? Budu nenávidět odklon od soubojů? Budou chtít přívrženci původního Silent Hillu vzteky zabodnou Wiimote do svých televizí? Následujte mě a dozvíte se toto všechno a ještě mnohem víc.

Destructoid: Ať už se jedná o tzv. remake nebo ne je v Shattered Memories znovu použit známý protagonista prvního dílu Silent Hillu, Harry Mason. Vzhledem k tomu, že původní hra je milovanou klasikou, co vás vedlo k rozhodnutí, zkusit znovuvytvoření příběhu, ale odlišně? Byl tým znepokojen tím, že tato volba by mohla zarmoutit hardcore fanoušky původního titulu?

Tomm: Tak je důležité mít na paměti, že se jedná o re-imagining. Ne o port a ne o remake. Takže ano stále kráčíte v Harryho botách a stále hledáte jeho dceru Cheryl. Ale všechno po tom je nové nebo změněné. Re-imagining první hry bylo vědomé rozhodnutí, protože Wii má obrovské publikum hráčů, kteří možná nikdy před tím žádný SH nehráli. Takže by pro ně nebylo moc fair, skočit přímo do Silent Hill: Hra po Homecomingu. Zároveň je Harryho úkol velice emotivní, s velkým dopadem na sérii, takže bylo hodně důvodů pro to dovolit hráčům začít právě tam, na začátku.

Ale co lidé, kteří hráli první hru, nebo viděli film? Ty už tam byli a vše dokončili. Nicméně, my víme jen to, co si na hře zamilovali. Známe všechny detaily, které jsou pro ně drahé. A také víme, že zamotáním těchto detailů, je můžeme zatáhnout zpět a přimět je tak, aby se opět o příběh zajímali. Tito hardcore SH fanoušci vědí, že SH je o překvapeních a o tom, že si vaše mysl s vámi hraje… a to je právě to, co jsme udělali se zápletkou samotnou.

Destructoid: Věříte, že Silent Hill má časovou osu, a jestli ano, jak do ní Shattered Memories zapadají?

Tomm: Samozřejmě, že Silent Hill má časovou osu. Ale skalní fanoušci se nemusí strachovat, Shattered Memories se nachází ve svém vlastním malém vesmíru, protože je to re-imagining. To není pro fanoušky nic nového, stejně tak film měl vlastní svět, komiks měl také vlastní svět a tak dále. Znovu jsme představili „pravidla“ survival hororu v tomto titulu a zasazení Shattered Memories mimo Silent Hillskou časovou osu nám umožňuje podobnou svobodu.

Destructoid: Pro Silent Hillský vesmír byla vždy typickým znakem mlha. Co vás přivedlo k rozhodnutí odstranit tento prvek a nahradit jej ledem? Má tento nový symbolický prvek nějaký význam ve hře?

Tomm: Tak nezapomeňte, že v první hře také figuroval sníh (ne popel, jak navrhoval film). Mlha zapadala do témat a vyprávění příběhu prvních titulů. Podobně tak je zde náš hustý sníh, také pro zakrytí vašeho výhledu a nastolení děsivé atmosféry. Stejně jako jakékoliv jiné prvky Silent Hillských her, bude mít sníh a led rozhodně tematický vliv na příběhovou linii.

Destructoid: Někteří z fanoušků série si stěžovali, že SH: Homecoming byl příliš zaměřen na akci a hraní v kůži Alexe Sheparda přinášelo hráčům pocit „příliš schopný“ když došlo na souboj. Ovlivnil tento faktor vaše rozhodnutí odstranit souboje z Shattered Memories? Jestli ne, co přivedlo tým k rozhodnutí souboje vyjmout?

Tomm: Pracovali jsme na Shattered Memories po dlouhý čas, takže to nebyla přímá reakce na žádnou zpětnou vazbu z Homecomingu. Ale zaznamenali jsme, že mnoho posledních survival hororů se začalo zaměřovat čím dál tím více na akci, než na „přežití“. (Tohle není útok na nikoho, Silent Hill je vinen stejně jako ostatní.) Opravdu, ony jsou to akční hry s nechutnými monstry. Docházející munice je v jakékoliv hře se zbraněmi – to není unikátní pro hororový žánr. Proto jsme chtěli udělat krok zpět, vyčistit štít a vrátit se zpět ke kořenům, k tomu co tvoří „survival horor“ hru. Jak bychom vystrašili hráče? Co bychom jím měli dovolit dělat atd. atd. Nakonec jsme „neodstranili“ souboj. Postavili jsme hru, kde akce není o zabíjení příšer.

Destructoid: Jak hluboko půjde psychologický profil, který byl zmíněn v předchozím rozhovoru jako faktor v gameplay? Můžou rozhodnutí, které uděláte ovlivnit vaše zážitky s Shattered Memories až do bodu, kde budete trpět fatální následky, jako je smrt nebo ztráta šancí udělat určité věci?

Tomm: Momentálně nemůžu zacházet do přílišných detailů o psychologickém profilu. Můžu říct, že se mění na základě všeho, co uděláte. (Nedostanete „volby“ jako je tradiční game talk! Naše hra vás prostě sleduje). Nicméně se nikdy nedostane do situace, kde byste něco „prošvihli“. Když Silent Hill zavře dveře, otevře okno.

Destructoid: Populární Pyramid Head byl považován za exkluzivní znak pro Silent Hill 2, ale potom se objevil v Homecomingu, takže někteří mohou považovat tento charakter jako svobodný k objevení se v jakémkoliv SH titulu. Objeví se i v Shattered Memories? Jestli ne, je tu nějaký důvod, proč si tým vybral ho nezačlenit?

Tomm: Já schvaluji myšlenku, že Pyramid Head byl unikátní pro Jamese Sunderlanda v Silent Hillu 2. On není jen nějaký chlápek, který chodí kolem s velkým nožem. Myslím si, že kdokoliv kdo by chtěl použít Pyramid Heada znovu, by k tomu potřeboval opravdu dobrý důvod a musel by ho nechat sloužit nějakému druhu účelu. On byl silně tematickým charakterem v SH2 ale už méně tak v SHH nebo ve filmu. Bez emotivních pout k Jamesovi, ztrácí svůj vliv a je určen jen k pouštění laciné hrůzy a to jen poškozuje tento ikonický charakter.

Destructoid: Climax už se definitivně rozhodl, že Wii verze Shattered Memories bude tou hlavní. Budou PS2 a PSP verze přímé porty nebo se můžeme těšit na nějaké doplňky pro tyto dvě verze?

Tomm: Ano, Wii je hlavní platformou pro tento titul. Ale to také znamená, že tvrdě pracujeme na tom, aby se hráči PS2 a PSP necítili jako, že hrají sceděný Wii titul. Je zde separátní tým v Climaxu, který pracuje na verzích pro Sony a optimalizuje je pro jejich platformy. Přestože ovládání bude očividně odlišné od Wii, tak chceme aby všichni hráči měli optimální Shattered Memories zážitky.

Destructoid: Wii je považováno za family-friendly konzoli, jak víte, ale hráči volají po více hrách pro dospělé. Bude cokoliv v Shattered Memories utlumeno pro Wii demograficky největší základnu nebo můžou fanoušci očekávat stejný stupeň znepokojujícího příběhu a děsivé příšery, které jsme si užívali v ostatních SH hrách?

Tomm: Víme, že je na Wii velká skupina hardcore hráčů a propadlých hráčů, kteří křičí po „opravdových“ titulech. Silent Hill je opravdový v každém smyslu toho slova. Není to herní odbočka, tohle je opravdová Silent Hillský titul. Tohle jsou opravdové herní pokroky, ne laciné triky. Tohle není port. Rating je stále nerozhodnut, ale ujišťuju vás, že to bude strašidelné. Na žádném místě jsme si neřekli: „Udělejme to takhle, protože je to na Wii.“ Zamotá vám to hlavu a vyděsí vás to stejně jako jakákoliv jiná dobrá Silent Hill hra. Všechna rozhodnutí, která jsme učinili, mají sloužit pro dobré hraní nebo pro přesvědčivý příběh – nikdy pro pošetilou představu: „Wii je pro nejmladší.“

Destructoid: Díky za tvůj čas Tomme!

 

Komente - chybov hlenNepodailo se pipojit k databzovmu serveru.