Vítejte na první české fanstránce o kompletní Silent Hill sérii !!!

SH1: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH2: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH3: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH4: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHH: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbraně | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SHO: Příběh | Charaktery | Nepřátelé & Bosové | Zbrane | Recenze | Konce & Bonusy | Bonusový Materiál | Návody
SH: SM Příběh | Interview | Bonusový Materiál | Recenze
SH: 8 Příběh |

Page Name

small logo

 

Silent Hill 4 Návod od: Petr K.

    dghf  

Před dvěma lety se Henry Townshend přestěhoval do jižního Ashfieldu, nastěho-
val do pokoje č.302 v činžovním domě menšího města Ashfield. Henry byl spoko-
jený a v klidu žil v novém bytě až do doby, kdy se stalo něco podivného.
Celý týden se mu zdá stále stejný, velmi divný sen. Poté zjistí, že se nemůže
ze svého pokoje 302 dostat ven....

Začátek
Prohlédněte si váš pokoj a vyjděte na chodbu. Zamiřte do kuchyně a prohlédněte
si zeď s lidskou tváří naproti vám. Pak začněte pobíhat po bytě, dokud se nes-
pustí FMV sekvence. Jste zpátky ve svém pokoji, tentokrát skutečném. Pokuste se
odejít a odehraje se krátký filmeček. Vyjděte z pokoje do kuchyně, z lednice si
vezměte čokoládové mléko a rovnou si to namiřte ke vchodovým dveřím. Po filmeč-
ku udělejte čelem vzad a jděte k oknu před vámi. Postava se automaticky zastaví
a poví vám o bedně u stěny. Její funkce je nachlup stejná jako v Resident Evilu
- pouze do ní ukládáte věci. Pokračujte dál k oknu a spustí se další animačka.
Tu zrušte, odejděte od okna (stiskněte kolečko) a uslyšíte ránu. Pakliže chcete,
uložte si hru a zamiřte do koupelny. V nově odkryté díře je zaražená tyč, v tu-
to chvíli jediná použitelná zbraň. Vezměte si jí a vydejte se na průlez tunelem.

Metro
Až budete znovu ovládat Henryho, vydejte se na druhý konec chodby, kde poprvé
narazíte na Cynthii. Společně pokračujte dál. Pak bude filmeček. Sejměte herme-
línové čokly a jděte se podívat, kde je Cynthie. Díra. Je tu, vlezte do ní. A
Znovu jste u sebe v bytě. Vyjděte z pokoje a běžte ke stolu s lampičkou, u kte-
rého byla v prvním snu hlava ve zdi. Prozkoumejte ho a Henry se zeptá, zda ho
chcete odsunout, tak nebuďte líní a odpovězte, že ano. Je tu bouchačka, dokonce
se vzkazem. Přečtěte si povídání na stěně a pak se koukněte k sousedce. Zřejmě
nám teď někdo volá, jděte se podívat. Po telefonátu jděte zpět do obýváku a po-
dívejte se kukátkem ve dveřích na sousedku, jak uklízí. Potom se vydejte dírou
ve zdi zpět do metra. Oberte figurínu o mince, co drží v ruce. Doběhněte k tur-
niketům a mincemi si otevřete průchod. Jděte se po schodech dolů. Opět animace.
Uvidíte zde duchy vylézat ze stěny. Zabít nejdou, snažte se co nejrychleji dos-
tat na schodiště napravo od vás a seběhnout po něm. Objeví se tady stará známá,
raději jí odemkněte nebo zešílí. Teď vás čeká prolézání vagóny metra. Budou vás
honit duchové, takže abyste nebloudili, bude lepší se kouknout na mapu. Zamčené
bedýnky si nevšímejte, teď je vám k ničemu. Když doběhnete do místnosti s dírou,
můžete se vrátit do bytu doplnit energii a uložit si hru. Pak slezte po žebříku
dolů. Na rozcestí jděte nejdřív rovně, vylezte po žebříku do malé místnosti s
náboji a odemkněte dveře. Pak slezte po žebříku a z rozcestí se vydejte druhou
cestou. Nakonec dorazíte na další nástupiště. Tady se to hafany jenom hemží. Na
konci jediné soupravy, co to je, najdete golfovou hůl a v kabině u řidiče zjis-
títe, že vám schází klika na ovládání. Vyběhněte zpátky na peron a pokud si po-
třebujete doplnit energii, vraťte se domů. Jinak se vydejte nahoru po jezdících
schodech. Musíte dobře načasovat údery. Až budete nahoře, utíkejte na schodiště
nalevo a dostanete se ke kanceláři dozorčího. Vezměte si desku, co bude připev-
něná na dveřích, a vstupte do místnosti. A to je konec scénáře. Až budete zpět
v bytě, přečtěte si dopis pode dveřmi. Dejte si do bedny desku a vezměte si čo-
koládové mléko.

Les
Utíkejte po lese až k domu s dírou. Vstupte do domu. Bude tu na vás nalítávat
podivný hmyz, který stačí majznout tyčí a zadupnout ho. Proběhněte celý dům a
znovu se dostanete na lesní cestu. Prohlédněte si auto a najdete v něm papír se
vzkazem. Pokračujte dál po lesní cestě okolo blázna až k velkému domu, u které-
ho bude zase díra. Teď je třeba projít až nakonec-tři cesty. Nic zvláštního ne-
najdete. V jámě na konci jihozápadní cesty se dozvíte číslo. V jednom z obrazů
severozápadní cesty naleznete kořen, vypadající jako lidská ruka. Pamatujte si,
kterými dveřmi se sem jde, budete se sem vracet. Jděte zpět k domu a na verandě
najdete retardovaného blázna. Dejte mu mlíko a on vám za něj dá lopatku. Běžte
s ní k podivnému kořenu. Objevíte tam klíč s podivným vzkazem, nevšímejte si ho.
Teď se vracejte k domu (cha cha, ono to nejde). Na klíči je psáno, že ta cesta
neskončí. Jděte k sobě domů - na konci cesty je díra. U sebe doma dejte klíč do
bedny a už nebudete bloudit. Doběhněte zpět k domu, vlezte do díry a vraťte se
s klíčem od domu (Forrest Gump pořád pije). Odemkněte dům, jděte do dveří vlevo
Projděte se po bytě a dejte si desku do bedny.

Vězení
Budeme mít nové nepřátelé - houby. Nepřibližujte se k nim a koste je tyčí. Pro-
zkoumejte 1F - najdete chlápka v cele, ale nemáte klíč ani on, tak ho tam zatím
nechte. Najdete tady náboje a lejstra. Jděte dveřmi do vnějšího obvodu a hru si
uložte, bude to drsný. Pak vyzkoušejte, které dveře jdou otevřít a těmi odejdě-
te. Slezte až na konec žebříku a jděte pořád dál z kopce. Dojděte do sklepa, B2
a seberte z cedule klíč, přečtěte si vzkaz a vraťte se do patra, ve kterém jste
začínali. Utíkejte po ochozu do patra 2F. Prozkoumejte celé patro, seberte věci
a to samé udělejte i ve třetím patře. Hlavně neskákejte do díry v zemi. Pokra-
čujte dál v cestě na vrchol a doběhněte na střechu. Oběhněte nádrž a pusťte vo-
du. Koukněte se na mapy a najděte místnost pod dírou, která je zamčená ve dru-
hém i prvním patře. Skočte do díry až do sprch. Odemkněte si dveře a vyběhněte
na chodbu. Dveře do kuchyně budou zamčené, ale za chvíli je odemknete. Jděte na
konec chodby a vylezte po žebříku nahoru. Přečtěte si instrukce ze stolu. Mrk-
něte se okýnkem, ve které cele je zakrvácená postel a zapamatujte si její polo-
hu. Vylezte po žebříku do druhého patra, znovu najděte zakrvácenou postel a
otočte kolem tak, aby byly obě cely přesně nad sebou. Ve třetím patře udělejte
to samé. Teď, když se podíváte do cel se zakrvácenými postelemi, mělo by v nich
procházet světlo ze třetího patra. Slezte po žebříku až dolů a vydejte se ven-
kem do cel ve třetím patře. Potom znovu začněte skákat do děr, až skončíte ve
vězeňské jídelně. Nyní už jen stačí odstranit desku ze dveří, zadat kód 0302 a
vězení máte pro teď za sebou.

Obchoďák
Seběhněte po schodech dolů a dejte si pozor na opici se žihadlem. Pak jděte po
dalším schodišti dolů a seznámíte se s dalším člověkem. Po rozhovoru vejděte do
dveří a ocitnete se v bytě. Přišpendleného ducha oberte o klíč, odemkněte si a
pak z ducha vytáhněte meč. Dveřmi vypadněte na chodbu a utíkejte dolů k dalším
dveřím. Moc se necourejte, poflakuje se tu duch. Až vstoupíte do další chodby,
jděte nalevo a projděte dveřmi po vaší pravé ruce. Dostanete se do obchodu se
sportovními věcmi. Jedny ze dveří povedou na schodiště. Rychle po něm seběhněte
a zalezte do zverimexu. Z regálu vezměte klíč ode dveří v krámku se sportovními
věcmi a vraťte se ho použít. Dostanete se na schodiště, které bude hlídané tlu-
pou opic. Poslední dveře v úzké uličce budou od výtahu. Až dojedete výtahem do-
lů, vyjeďte zase nahoru. Na konci chodby seberte druhý meč a lopatku. Potom se
výtahem vraťte zase dolů. Slezte po žebříku a jděte k houbám. Probijte se až k
žebříku za nimi a vylezte do uličky hlídané čokly a opicemi. Na konci té chodby
vlezte do dveří u automatu. Teď seběhněte dva obrazy se schodišti a vlezte do
samostatně položených dveří. Jsme v baru. Přečtěte si memo na baru a ze židlič-
ky si vezměte valašku. Pokud si pamatujete telefonní číslo, napsané na poutači,
když se díváte z okna, zadejte jeho poslední čtyři čísla, projděte dveřmi. Teď
bude následovat hodně schodů, hodně duchů a nakonec i dveře s deskou. Klasicky
jí seberte a vlezte so svého bytu.

Dům přes ulici
Vlezte do bytu za vámi a seberte z červených fotek v zadní části bytu dva klíče.
Pak vezměte červený papír a jděte na chodbu. Vidíte toho malýho syčáka ? Strčte
si pode dveřmi červený papír a utíkejte celou chodbou až na konec. Zatím nemáte
klíče. Na schodišti narazíte na podivného típka, až se vykecá, položí vedle se-
be panenku, ale tu za žádnou cenu nesbírejte !!! Seběhněte po schodech dolů a
jedním z dvojice klíčů odemkněte schránku. Přečtěte si dopis a vlezte do západ-
ních dveří. První dveře budou od bytu správce. Odemkněte si a jděte na návštěvu.
Najděte dva červené papíry a svazek klíčů. Abyste se dostali dál, musíte sebrat
všechny červené papíry v domě. První papír byl v bytě 301, u kterého jste začí-
nali, další dva u správce ve 105, další v lednici u pijavic ve 102, poslední ve
203 v roztržené uniformě zdravotní sestry. Až budete mít všechna lejstra, jděte
k vám do bytu a prohlédněte si je. To poslední by mělo obsahovat poznámku o tom,
že klíč od bytu 303 je u vás v bytě vedle postele poblíž okna. Vezměte si klíč
a jděte zpět do strašidelného domu. Klíč použijte a vstupte do bytu. Doma bude-
te mít pode dveřmi podivnou kartu. Vezměte si ji, přečtěte dopisy a z bedny si
vyberte čtyři barevné pláty. Jděte do prádelny a prohlédněte si ornament na zdi.
Použijte na něj kartu a složte puzzle. Uložte hru a vlezte do díry.

Nemocnice
Do cimry, ze které jste vylezli, se vracet nemusíte, nic tam není. Naproti přes
chodbu je kancl. Je tu nůž na dopisy. Přejděte do sousední recepce a spustí se
krátký film. Po něm jděte druhými dveřmi na chodbu a vlezte do sousední toalety.
Tady máte díru domů. Uvolněte si hodně místa v inventáři, protože za chvilku se
napakujete. V každé místnosti je nějaká věc. Seberte ze země kabelku a schodiš-
těm nalevo vyjděte do 2F. Přivolejte si výtah, uvolníte si tak v přízemí cestu.
Prolezte všechny místnosti a sbírejte věci. Jedny ze dveří budou zamčené. Klíč
najdete v některé z místností-je pokaždé jinak. Až seberete klíč, spadne na vás
klec, ale ta jde odemknout klíčem. Na chodbě najděte zamčené dveře a vstupte do
pokoje. Po krátkém rozhovoru musíte spolu s Eileen dojít až k díře. Cestou si
dejte pozor na sestřičky, které ji budou chtít zabít. Jestli sousedka zemře, je
s vámi konec. Odteď se vám už nikdy nebude u vás doma dobíjet energie. Životy
budete muset nahánět léčivými flaškami, takže šetřit ! Vylezte z pokoje a jděte
ke dveřím. V dopise najdete klíček, nechte si ho u sebe. Znovu se dírou vraťte
do nemocnice a jděte k výtahové šachtě. Mříž odemkněte malým klíčem a projděte
dál. Dostanete se do dlouhé chodby s trojicí sester. Až doběhnete na konec, do-
stanete se do ,,jiného světa". Utíkejte po rampě dolů k dalším dveřím. Proběh-
něte pár dalšími dveřmi a budete zpět ve známé lokaci.

Metro
Zaběhněte na dámské záchodky a odtud se přemístěte k vám do bytu. Opět máte po-
de dveřmi obálku s klíčem. Nyní už máte mince do turniketu. Až narazíte na za-
vražděnou Cynthii, sejměte ji a přišpendlete na zem napořád. Použijte mince v
turniketu a utíkejte dolů k vlakům metra. Jestliže si pamatujete, kde byla malá
plechová skříňka, tak tam rovnou zaběhněte a použijte malý klíček. Získáte špi-
navou minci, ale nejdříve ji budete muset doma umýt. Doveďte Eileen až do míst-
nosti se save pointem na západní straně kolejiště a skočte si domů. Umyjte min-
ci ve dřezu a vraťte se. Pak po žebříku slezte dolů. Přeběhněte k druhému žeb-
říku a vylezte do místnosti na východním nástupišti. Strčte minci do automatu a
dostanete klíč. Stejnou cestou jako na konci prvního scénáře se nyní dostaňte k
místu, kde byla zabita Cynthie, seberte si její permanentku a vlezte do kanclu.
Tady najdete páku k ovládání metra. Vraťte se zpátka k Eileen a přes hlavní ha-
lu za pomoci Cynthiiny lítačky se dopravte na nástupiště, ze kterého vedou jez-
dící schody. Tady je jediný vůz metra, ve kterém použijte u řidiče páku a sou-
prava o kousek popojede. Tím si uděláte cestu ven z metra. Po FMV sekvenci s
vrahem rychle vlezte do nedalekých dveří, než se mu podaří do vaší hlavy zabo-
řit železnou tyč. A znovu jste na rampě v jiném světě.

Les
Seberte v rohu místnosti pochodeň a zapalte ji. Vyjděte ven před hřbitov a jdě-
te ke studni, ze které vytáhněte hlavu od panáka. Teď se pokuste společně s Ei-
leen dostat do centrální části s domem. Pár obrazů vás bude honit vrah s tyčí a
revolverem. Skočte si domů, v prádelně vymáchejte pochodeň v oleji, aby vám dé-
le hořela. Pak se vraťte k domu, Eileen nechejte na spáleništi a vydejte se se-
verozápadní cestou. Studnu v dole zatím nechte na pokoji a utíkejte až k jezeru,
kde se potkáte s malým klukem. Až Walter odejde, vezměte si disk s ornamentem,
zapalte pochodeň a vydejte se na cestu zpátky. V prvním obraze leží sekyra. Ve
druhém obraze je studna s nožičkou. Pokud máte ještě jedno místo, utíkejte do
severovýchodních dveří. Ve třetím obraze bude studna. Jestliže vám už pochodeň
zhasla, utíkejte dál až do části, kde je na stěně domu díra domů. Zde si zapal-
te pochodeň a jděte do obrazu, kde jste poprvé začínali tuhle lokaci. Tady je
předposlední kousek panáci. Ten poslední najdete na konci cesty, kde jste před
tím vykopali klíč od domu. Máte-li už všech pět dílů, vraťte se k Eileen. Po
návratu k troskám baráku zkompletujte panáka na vozíčku a po animaci si skočte
pro amulet, co jste sebrali u jezera. Z prolejzačky seberte řetěz pro Eileen a
vydejte se po schodech do podzemí. Na dveře použijte amulet a projděte do světa
se spirálovitou cestou.

Vězení
Chvilku vás bude honit magor. Buď vezměte Eileen s sebou nebo ji zatím nechejte
u výtahu, potom se pro ni vrátíte. Utíkejte do třetího patra a otvory v podlaze
se dopravte do jídelny. Jděte do sousedního masokombinátu a ze země seberte ko-
šili. Teď se vydejte do prvného patra. Dírou se dopravte domů, jděte do koupel-
ny a vymáchejte košili v krvi. Po přečtení vzkazu vezměte pistoli se stříbrnou
kulkou. Vraťte se do vězení a jděte do druhého patra. Zde je v jedné z cel šňů-
ra s prádlem. Pod postelí by měl být meč. Vezměte si meč a vyběhněte na střechu
pro Eileen. Až dorazíte do prvního patra, nechejte tam Eileen a jděte do pod-
zemní elektrárny. Tady bude duch, kterého sejměte jednou ranou stříbrnou kulkou
a přišpendlete k zemi. Seberte mu klíč od dveří a projděte do místnosti s gene-
rátorem. V dlouhé hale s hřídelí bude čekat šest dvojčat. Až bude volná cesta,
doběhněte pro sousedku, vytáhněte meč a jděte k druhému východu z dlouhé haly.

Dům přes ulici

Vlezte do výtahu a vyjeďte nahoru do nejvyššího patra. Vyjděte jižními dveřmi a
probojujte se na schodiště a utečte po schodech nahoru. Až doběhnete do krámu,
seberte z pultu dortové svíčky a pokud chcete, i golfovou hůl. Nyní se vydejte
dveřmi poblíž save pointu. Dorazíme do bytu, kde bude duch, ale ten nejde zabít.
Tady dejte svíčky na dort, seberte figurku kočky a jděte zpět do krámu se spor-
tovními potřebami. Teď zamiřte do obchodu se zvířaty. Běžte k pultu na druhém
konci a šoupněte činku do klece. Až se vám to povede, vydejte se zpět do výtahu
a sjeďte do nejspodnějšího patra. Slezte po žebříku do sklepa a tam u žebříku
na konci koridoru seberte kulečníkovou kouli. Vylezte ven do uličky a utíkejte
až k automatu. U papírových krabic bude ležet volejbalový míč. S oběma míči se
dostaňte do baru a položte kulečníkovou kouli na stůl. Přečtěte si memo ležící
na baru a vydejte se domů. Nové telefonní číslo je 555-4890. Vraťte se do baru,
odemkněte dveře a stejnou cestou, jakou jste přišli, se vraťte zpět za Eileen.
Vezměte ji s sebou, za chvíli lokaci opustíme. Pokračujte do obchodu s míči a
šoupněte volejbalový míč do ohrady. Pokud jste umístili všechny čtyři věci, mě-
lo by se objevit upozornění na tikot hodin. S Eileen se vypravte do Zverimexu a
druhým východem jděte na schodiště vedoucí do místnosti s hodinami na dveřích.
Před tím byly zavřené, ale už jsou průchozí. Za nimi bude dlouhá cesta ústící
do uličky, ve které jsou duchové. Dojděte do baru, tam zadejte kód a připravte
se na dlouhý sestup. Na konci schodiště slezte do dveří a jste v místnosti, ve
které budou na stěnách desky s nataženou kůží. Pouze jedna je skutečná. Která
deska je správná, poznáte tak, že do ní bouchnete a zaklepou se i ostatní kůže.
Po souboji projděte dveřmi, seběhněte schodištěm a jste přede dveřmi svého bytu.
Přečtěte si memo a vstupte dovnitř.

Byt 302
Nejdřív seberte z pultu poznámky a pak jděte do pokoje, kde naleznete čtyři čer-
vené papíry. Až si je prohlédnete, jděte na chodbu a podívejte se na nápisy na
stěně. Pak jděte směrem do kuchyně. Spustí se FMV animace s bývalým obyvatelem
bytu, který vám vše skoro objasní. Po rozhovoru jděte na konec chodby k nápisům
a seberte ze zdi krumpáč. Jediná cesta ven, je ta hnusná díra. Až budete u sebe
v bytě, jděte na chodbu, kde byl v druhém světě zabodnutý krumpáč a použijte ho.
Objeví se díra a po bližším prohledání najdete Sullivana. Pořádně ho prošacujte
a oberte o klíče. Odemkněte si jeho klíči vchodové dveře a vyrazte na svobodu.

Činžák
Až vyjdete z vašeho bytu, utíkejte rychle k sousedům nalevo. Za mřížemi napravo
čeká Walter. Až zalezete do č.301, seběhněte po schodech dolů do druhého patra.
Vyjděte z 201 a jděte do 202. V něm bude rozbouraná zeď, kterou se dostanete do
203. Vyběhněte na chodbu, utíkejte k hlavnímu schodišti a vlezte do západního
křídla. Ve 206 je další díra, kterou prolezete do 207. Vyjděte z 207 a po scho-
dišti se dostanete do prvního patra (přízemí). Jděte ke správcovu bytu a na něm
najdete šestici řetězů. Ty odstraníte postupně tak, že šestkrát najdete spouta-
ného Waltera. Najdete ho ve východním křídle prvního patra. 2x přímo v chodbě a
pak v každém ze čtyř bytů. Až budete mít nalezeno všech šest těl, můžete se vy-
dat ke správci do bytu. Až si to tu prohlédnete, jděte ke knihovně a prozkou-
mejte červenou krabičku. Až skončí sekvence, jděte na chodbu a bude následovat
další a po skončení se podívejte na obrázek ležící na zemi. Pak se vydejte zpět
do vašeho bytu, připravit se na finální souboj.

Finále
Takže jsou dvě možnosti, jak budete bojovat. Buď se zásobíte flaškami a budete
Waltera mlátit vším, co máte po ruce a nebo budete mít pár flašek, ale zbytek
místa vám zabere munice do pistole. Tak nebo tak si musíte s sebou vzít Umbeci-
al Cord. Uložíte hru a jděte k díře do tajné místnosti. Na místě, kde předtím
byl Walter, teď bude vchod do jiné dimenze. Skočte do něj a v následné lokaci
hupsněte do další díry. Při finálovém souboji budete mít dvě velké starosti, a
- Waltera a Eileen. On vás bude zdržovat a snažit se zabít, zatímco ona se půj-
de zabít sama. Pokud se Eileen podaří dojít až k rotujícím kruhům,je po ní a vy
se můžete rozloučit s dobrým koncem. Takže jednejte rychle. Když máte dost mís-
ta, sbírejte po cestě k velké hlavě ostěpy zabodnuté v deskách. U hlavy použij-
te Umbecial Cord a pak do ní zabodejte všechny ostěpy. Teprve poté bude Walter
zranitelný. Začněte ho mlátit, jak jen to půjde. Jestliže Eileen nestačila do-
pochodovat, můžete se radovat.

Zakončení
Ve hře jsou čtyři zakončení.

Escape - nejlepší zakončení. Musíte Eileen udržet naživu a pokud možno pokaždé
vyčistit váš byt od duchů.

Mother - Eileen sice přežije, ale moc slavně to s ní nedopadne. Tento konec je
způsoben tím, že jste nelikvidovali duchy ve vašem bytě.

Eileens death - Eileen zemře, ale podařilo se vám odvrátit útoky duchů, takže
se vrátíte zpět do normálního světa.

21 Sacraments - nejhorší zakončení, jaké může být. Nejen, že nezachráníte sou-
sedku, ale duchové ovládnou váš byt.


Další návod: Link1 a Link2



Komente - chybov hlenNepodailo se pipojit k databzovmu serveru.